Propagace online

25.05.2020 | 8 min

10. díl: SEO - vybíráme klíčová slova pro optimalizace webu

Stejně jako je pro stavbu domu projektová dokumentace, je základním pilířem pro úspěšnou optimalizaci pro vyhledávače právě analýza klíčových slov. Pomocí ní zjistíme, jaká klíčová slova lidé vyhledávají, v jakých kombinacích, jak často a jak jsou jednotlivé hledané dotazy konkurenční.

22.05.2020 | 5 min

9. díl: Jak správně na e-mailing? aneb Nespamujte, ale hýčkejte si věrné zákazníky

Mnoho značek vynáší e-mailing do nebes a označuje jej za jednu z nejvýkonnějších či dokonce vůbec nejvýkonnější část svého online marketingu. Není divu, v případě, že děláte e-mailing správně, hýčkáte si kvalitními a relevantními informacemi své nejvěrnější zákazníky a vždy pro ně máte něco navíc. A oni to rádi ocení. Jak ale položit základy e-mailingu vaší značky a na co si dát pozor?

15.05.2020 | 5 min

8. díl: SEO aneb Jak být na předních pozicích ve vyhledávačích. Poznejte jeho základy

Pokud podnikáte nebo se teprve chystáte firmu založit, web by v ní měl hrát důležitou roli. A protože většina lidí používá pro hledání informace vyhledávače, je logicky důležité, aby vaše webové stránky byly skrze ně dobře dohledatelné. Možná jste se už setkali se zkratkou SEO (zkratka z anglického Search Engine Optimization) nebo českým pojmem optimalizace pro vyhledávače. V tomto článku si povíme něco o jeho základech a v dalších článcích se pak budeme podrobněji věnovat jeho jednotlivým částem, aby každý podnikatel pochopil alespoň základní principy této marketingové disciplíny.

12.05.2020 | 3 min

7. díl: Nastartujte svůj e-shop díky partnerskému prodeji

Mnoho prodejců se kvůli krizi a karanténním opatřením přesunulo do online prostředí. Jestli jste ve světě e-commerce nováčkem anebo prostě chcete zvýšit svůj obrat, skvělou možností může být tzv. partnerský prodej. Co to je a jaké s sebou nese výhody a nevýhody?

06.05.2020 | 14 min

6. díl: Jak rychle spustit reklamu v Googlu nebo Seznamu?

Spustili jste právě váš nový web a chcete začít co nejdříve prodávat? Reklama ve vyhledávačích je jedním z nejvýkonnějších způsobů online propagace. Vyhledávače používá 90 % uživatelů internetu před nákupem. Ukážeme vám, jak rychle a snadno spustíte svou první reklamu. Do půlhodiny tak můžete začít prodávat své výrobky nebo služby.

23.04.2020 | 4 min

4. díl: Hodnocení na internetu. Hrozba nebo příležitost?

Recenze na internetu jsou pro podnikatele mocným nástrojem. Jak v tom pozitivním, tak i v negativním slova smyslu. Ano, jakýkoliv člověk má možnost vás jednoduše vychválit do nebes, ale také vám poslat zdrcující kritiku. A to i neoprávněnou. Proto je důležité umět s reputací na internetu správně pracovat.

22.04.2020 | 4 min

3. díl: Obsah jako nejpodceňovanější část webu

Web je prezentace a dobrý obsah v něm je jako charismatický přednášející, který mluví ve prospěch vaší firmy. Dobře napsaný obsah v rámci e-shopu pak umí nahradit šikovného prodejce, který má tah na branku a umí obchod uzavřít. Oba jsou tak pro vaše internetové podnikání stěžejní a měli by mluvit logicky, jasně a srozumitelně, ideálně i s kapkou originality. Nepodceňte sílu kvalitního obsahu, a už vůbec ne v rámci webu či e-shopu.

17.04.2020 | 5 min

2. díl: Jak opět nastartovat podnikání pomocí internetu během útlumu v nouzovém stavu

Svět se digitalizuje rychleji než kdy předtím. Pandemie koronaviru přiměla i ty nejkonzervativnější podnikatele vrhnout se do vod online podnikání. Nezaspěte dobu a popřemýšlejte, jak můžete k zákazníkům promluvit přes monitory a displeje telefonů a pomoci tak vašemu podnikání překonat toto náročné období.

04.04.2020 | 5 min

1. díl: Podnikání online: Jak rychle a jednoduše vytvořit web nebo e-shop?

Současná situace plná nejrůznějších omezení kvůli pandemii koronaviru si žádá rychlá a rázná řešení. Pro některá odvětví a podniky to může být větší zaměření na online prodej. Ten může alespoň částečně kompenzovat vzniklé ztráty z uzavření kamenné provozovny. Pokud jste dosud roli onlinu podceňovali nebo neustále před sebou posouvali, je nyní nejvyšší čas se do toho pustit. Není se čeho obávat. Vytvořit si kvalitní a moderní webové stránky nebo e-shop není nic složitého ani nutně drahého.