23. díl: Zjednodušte si firemní účetnictví se službou Business Connector

Služba Business Connector od ČSOB slouží k automatické výměně dat mezi bankou a vaším účetním systémem. Výsledkem je maximální efektivita, bezpečnost a úspora času i financí. Tato služba je přitom pro všechny firemní klienty i OSVČ zcela zdarma. Co vám přinese?

Jaké výhody vám přinese propojení banky a firemního účetního systému? 

O tom, že manuální účtování je přežitek, dnes už nepochybuje žádný podnikatel. Všechny možnosti digitalizace a automatizace přesto využívá pouze zlomek tuzemských firem. Dnes už existuje chytrý software téměř na cokoliv, a jednotlivé programy lze navíc čím dál tím lépe propojit. Díky tomu můžete z digitalizace vytěžit opravdu maximum.

Příkladem služby, jejíž cílem je propojení a zefektivnění firemních procesů, je Business Connector od ČSOB. Tato služba doplňuje firemní bankovnictví ČSOB CEB a propojuje jej s účetním systémem tak, aby měli klienti své finance a cash flow dokonale pod kontrolou. 

Mezi hlavní benefity služby Business Connector patří: 

Rychlost 

Všechna data budete mít vždy k dispozici v reálném čase. To znamená, že se nemusíte neustále přihlašovat do internetového bankovnictví a stahovat nebo kopírovat údaje. Software je totiž stahuje přímo do účetního programu automaticky a neustále. Jakmile uhradíte fakturu nebo přijmete platbu, hned tyto pohyby na účtu uvidíte ve svém účetnictví. Rychlejší přehled o firemním cash flow už nemůžete mít. 

Úspory 

Díky automatizaci ušetříte nemalé personální kapacity, a tím pádem i finance. Účetní už nebudou muset přepisovat stovky a tisíce dat, díky čemuž se můžou věnovat kvalifikované práci. Ušetřené finance pak můžete investovat do svého podnikání, kde jsou potřeba. 

Bezpečnost 

ČSOB jako digitálně přátelská banka dbá na nejvyšší bezpečnost všech svých virtuálních služeb. Certifikáty a elektronické podpisy, kterými je služba Business Connector zabezpečená, odpovídají nejvyšším standardům kybernetické bezpečnosti ve světě bankovnictví. 

Spolehlivost 

Všechny rutinní činnosti za vás vyřídí umělá inteligence, čímž se minimalizuje riziko lidského pochybení. Software funguje spolehlivě a naprosto neomylně, nezná víkendy, nemoci ani dovolené. Je zkrátka vždy připraven zpracovat jakýkoliv váš požadavek. 

Tip Jste OSVČ, podnikatel, firma, příspěvková organizace či úřad s obratem v bezhotovostních transakcích do 50 tis Kč? Požádejte o platební terminál nebo platební bránu na půl roku zdarma a přijímejte platby kartou. Stačí, když jste posledních 12 měsíců neakceptovali platby kartou a splňujete všeobecné podmínky pro využívání služby akceptace plateb kartou.

Jak to funguje?

Aplikaci Business Connector si stáhnete do svého počítače a nastavíte online prostřednictvím svého internetového bankovnictví ČSOB CEB. Osobní návštěva pobočky není vůbec potřeba. 

Na začátku používání Business Connectoru si jednoduše vygenerujete bezpečnostní certifikáty. Poté už se nemusíte opakovaně přihlašovat, jelikož spojení mezi bankou a účetním systémem je trvalé a bezpečně šifrované. 

Podle vašich preferencí si poté nastavíte jednotlivá oprávnění, tedy jaká data budou k dispozici pro které účty, ale také třeba to, jaká data se budou odesílat do banky. 

Vše ostatní už probíhá zcela automaticky:

  • veškeré datové výstupy a výpisy z banky se odesílají v reálném čase do účetního programu,
  • platby můžete zpracovat přímo ve svém účetnictví a faktury zaplatit jedním klikem
  • a mnoho dalšího. 

Business Connector od ČSOB můžete propojit s řadou ERP systémů, jako jsou například Pohoda, ABRA či Money. Přímá podpora tohoto systému je integrální součástí nejpoužívanějších účetních softwarů (např. SAP).  

Využijte Business Connector pro zefektivnění firemních procesů i vy a zjistěte, jak vám automatizace ušetří práci, starosti i peníze. Služba je zcela zdarma a sjednáte ji online během chvilky – kdykoliv, kdekoliv a maximálně bezpečně.    


Zpět