37. díl: Potřebujete něco vyřešit s bankou osobně? Vyzkoušejte virtuální schůzku ČSOB Živě
Digitální doba s sebou přináší řadu benefitů. Dnes už není nic neobvyklého, pokud s vámi úřady, obchodní partneři nebo třeba banky komunikují výhradně elektronicky, díky čemuž ušetříte čas i finance. ČSOB neustále rozšiřuje možnosti vzdálené obsluhy a podpory a svým firemním klientům nabízí kromě řady digitálních nástrojů i možnost virtuálních schůzek.
ČSOB Živě je plnohodnotnou virtuální schůzkou s bankéřem
I když je elektronická komunikace ve většině případů efektivnější, občas je samozřejmě osobní kontakt nezbytný či žádoucí. Firemní klienti ČSOB ale nemusí navštěvovat pobočku ani při řešení složitějších požadavků – díky službě ČSOB Živě můžete se svým bankéřem komunikovat prostřednictvím telefonu či videohovoru. Na rozdíl od standardního klientského centra, které vyřizuje pouze běžné dotazy, je ČSOB Živě plnohodnotnou virtuální schůzkou bankéře s klientem. Nejenže proberete svůj požadavek, ale rovnou i vše zařídíte.
Služba ČSOB Živě je určena pro firmy a podnikatele (pro ty, co mají CEB Virtuální pobočku), kteří tak nemusí ze své kanceláře nikam chodit, ani když potřebují s bankou něco projednat osobně.
Jak služba ČSOB Živě funguje?
Nejdříve požádejte o virtuální schůzku s bankéřem vyplněním jednoduchého formuláře, v němž si můžete rovnou vybrat z několika kategorií a podkategorií požadavků. Díky tomu se celý proces následné podpory výrazně zrychlí. Dle vašich časových možností se s vámi telefonicky spojí operátor, který provede identifikaci s využitím smart klíče – vy pouze potvrdíte notifikaci ve svém mobilním bankovnictví.
Následně již můžete společně probrat váš požadavek, který s vámi bankéř ihned vyřídí po telefonu. Může se jednat například o zřízení nového účtu v Kč nebo cizí měně, změnu dispozičního oprávnění pro obsluhu účtu na pobočce, žádost o novou platební kartu nebo změnu parametrů platební karty, změny v elektronickém bankovnictví CEB, změnu kontaktních údajů a další. Nové dokumenty poté můžete podepsat v rámci elektronického bankovnictví CEB ve Virtuální pobočce.
Hlavní výhody služby ČSOB Živě
- Flexibilita: Všechny požadavky vyřídíte s bankéřem vzdáleně a v čase, kdy vám to vyhovuje.
- Rychlost: Žádosti o virtuální schůzky vyřizuje ČSOB nejpozději do druhého dne, požadavky klienta jsou vyřízeny ihned v rámci telefonické či video schůzky.
- Bezpečnost: O zabezpečení se postará identifikace klienta s využitím smart klíče a podpis dokumentů v rámci elektronického bankovnictví CEB ve Virtuální pobočce.
ČSOB jako digitálně přátelská banka neustále rozvíjí své online komunikační kanály, aby mohla vycházet vstříc nárokům moderní doby a svým klientům z řad podnikatelů. Poznejte i vy všechny výhody vzdálené komunikace s bankou.