26. díl: Virtuální asistentka Kate od ČSOB mění svět firemního bankovnictví

Virtuální asistentka Kate je součástí mobilní aplikace pro firemní klienty ČSOB již od února 2022, kdy proběhlo pilotní spuštění na vybraných 687 firmách. Nyní má Kate více než 12 000 aktivních uživatelů z řad českých podnikatelů. Zjistěte, s čím vám ve vašem podnikání Kate pomůže a jak tato novinka mění svět byznysu.

Kate není obyčejný chatbot

Virtuální asistentka Kate využívá umělou inteligenci, díky čemuž zvládne mnohem více než pouhý chatbot. Nečerpá totiž pouze z předem definovaných scénářů neboli stromů otázek a odpovědí, ale je personalizovaná a řízená daty. To znamená, že při řešení požadavků klienta využívá rozsáhlou znalostní bázi (tedy rozumí bankovním procesům), a navíc dokáže díky umělé inteligenci vyřešit i specifické a zcela nové situace formou end-to-end, tedy od začátku až do konce. 

Kate se neustále učí a zlepšuje úroveň porozumění, takže s ní můžete konverzovat téměř stejně přirozeně jako se svým bankéřem. Kate komunikuje česky, a to hlasově nebo textem. Je připravena reagovat na vaše dotazy a požadavky nonstop, 24 hodin denně a 7 dní v týdnu. A máte ji vždy po ruce – třeba ve svém chytrém telefonu v aplikaci CEB Mobile

Stačí říct a je hotovo 

Virtuální asistentka Kate vám pomůže s rutinní agendou a ušetří vám spoustu starostí a času, který trávíte třeba zadáváním platebních příkazů, vyhledáváním plateb, výpisů či postupů řešení nejrůznějších situací.

Kate vám pomůže s řešením nejrůznějších situací ohledně bankovních transakcí, účtů a platebních karet nebo vás upozorní na vhodnou dotaci pro vaše podnikání. Sama vás třeba upozorní na konec platnosti certifikátu, na požádání připraví bankovní výpis. Ohlídá za vás neprovedení opakované nebo příchozí platby, poradí vám při sjednávání leasingu nebo úvěrů a mnohem víc. A pokud jen potřebujete rozveselit po náročném dni v práci, třeba vám řekne i dobrý vtip.

A jak tedy přesně Kate funguje? 

Je to tak jednoduché, jak jednoduše to zní – stačí říct a během chvilky je hotovo. Svými slovy Kate řekněte nebo napište, co potřebujete vyřešit, a ona to za vás udělá. Máte dotaz nebo chcete s něčím poradit? Kate zná odpovědi i na složité bankovní záležitosti. Vy nemusíte nic vyplňovat, nikam klikat ani nic hledat. 

Na co se můžete Kate zeptat?

„Ukaž mi výpis“

„Najdi mi platbu ze včerejška“

„Chci kontakt na banku“

„Chci si převést peníze“

„Zapomněl jsem uživatelské jméno“

„Chci úvěr pro podnikatele“

„Najdi nejbližší bankomat“

„Jaký mám IBAN?“

„Chci hlídat opakované platby“

A mnoho dalšího…

Jak získat Kate? 

Chcete mít i vy po ruce tuto šikovnou osobní asistentku, která nezná volno a bude kdykoliv připravena vám pomoci? Dobrou zprávou je, že Kate je k dispozici všem klientům ČSOB, a to zcela zdarma. Firemní klienti ji najdou ve své aplikaci CEB Mobile. 

Věnujte se svému podnikání a rutinní agendu nechte na virtuální asistence. Kate je spolehlivá, rychlá, pečlivá a nikdy na nic nezapomene. 

Tip Vyřešte požadavky ESG reportingu a zjistěte uhlíkovou stopu své firmy nebo produktu jednoduše v rámci jedné platformy. Klienti ČSOB mají navíc výpočet uhlíkové stopy Scope 1 a 2 u Green0metru zdarma.

Zpět