27. díl: ČSOB představuje Virtuální pobočku 2.0 – nový rozměr elektronického bankovnictví pro vaši firmu

Virtuální pobočka pro firemní klienty ČSOB prošla řadou změn a inovací s cílem automatizovat a digitalizovat ještě více procesů. Zjistěte, jaké výhody vám přinese.

Chytřejší a snadnější zadávání požadavků 

Největší novinkou Virtuální pobočky je zavedení chytrých online formulářů, které nahradily původní interaktivní PDF. Tyto formuláře slouží pro zadávání nejrůznějších požadavků a ušetří vám ještě více času. Většinu dat si totiž chytrý formulář načte sám – ať už jde o číslo vašeho účtu, vaše IČO, adresy apod. Díky automatickým kontrolám navíc formuláře minimalizují riziko chyb. 

Online formulář je přehledný a maximálně uživatelsky přívětivý a na rozdíl od PDF ho nemusíte stahovat ani nikam nahrávat. Využívá stejné grafické rozhraní jako elektronické bankovnictví CEB, na které jsou klienti ČSOB zvyklí, takže se v něm ihned zorientujete. A navíc je dostupný i v mobilní aplikaci CEB Mobile.  

Automatizace šetří čas nejen na straně klienta, ale i banky, díky čemuž bude váš požadavek zpracován ještě rychleji

Nový rozcestník pro jednoduchou orientaci 

Menu Virtuální pobočky je nyní mnohem přehlednější. V hlavní nabídce stačí zvolit „Nový požadavek“ a hned uvidíte kompletní nabídku produktů a služeb, které můžete tímto způsobem obsluhovat. Už žádné zbytečné klikání ani hledání.   

Jednotlivé dlaždice, prostřednictvím kterých můžete online požádat o nové produkty nebo spravovat ty stávající, jsou řazeny po produktových oblastech (Úvěry, Účty a depozita, Platební služby atd.). Na jednom místě tak můžete například požádat o novou platební kartu a přímo přejít do nastavení stávajících karet v CEB.  

U vybraných dlaždic je tlačítko s více volbami pro následné akce. Jednoduše tak vyberete, zda si přejete sjednat nový produkt, změnit nastavení, či ukončit stávající smlouvu. Po kliknutí vás web rovnou přesměruje na samotný formulář žádosti.

Náhled nového rozcestníku CEB Virtuální pobočky:

Obsah obrázku text, snímek obrazovky, Webové stránky, Webová stránka

Popis byl vytvořen automaticky

Rychlost, efektivita a vše na jednom místě 

Většinu věcí, kvůli kterým jste museli navštěvovat pobočku banky, dnes zařídíte jednoduše online. Stačí zadat svůj požadavek, např. na zřízení nové služby či změnu nastavení stávajících produktů. ČSOB vám poté zašle návrh smlouvy, kterou jednoduše podepíšete elektronicky. Vše tak zařídíte nejen rychleji, ale také odkudkoliv a kdykoliv

V rámci Virtuální pobočky toho zařídíte opravdu hodně:

  1. Žádosti o nové služby a produkty: Ať už potřebujete novou kartu, běžný či spořicí účet, terminál, platební bránu nebo třeba úvěr, vše zařídíte ve Virtuální pobočce. Nově můžete například založit až 20 účtů stejného typu v jediné žádosti, a to bez nutnosti návštěvy pobočky.  
  2. Správa stávajících produktů a služeb: Snadno a na pár kliků nastavte výpisy k účtům, doložte úvěrové dokumenty, zažádejte o bankovní potvrzení nebo přidávejte nové uživatele a účty do služby ČSOB CEB. 
  3. Hotovostní služby: Ve Virtuální pobočce můžete dokonce sjednat smlouvu pro hotovostní služby nebo objednat odvody či závoz hotovosti až k vám na provozovnu. 
  4. Oblast finančních trhů: Ve Virtuální pobočce můžete bance předávat pokyny související s úschovou cenných papírů nebo sjednat služby obchodování na finančních trzích. 
  5. Online archiv smluv: Díky elektronickému archivu budete mít kdykoliv a kdekoliv přístup ke všem smlouvám, takže budete mít perfektní kontrolu nad tím, kdo, kdy a jaký dokument podepsal. 

Bezpečnost na prvním místě

Online bankovní služby se samozřejmě neobejdou bez maximální míry zabezpečení. Virtuální pobočka od ČSOB nabízí zabezpečenou komunikaci mezi vámi a bankou, a to včetně plně elektronického podepisování smluv a podobných dokumentů.

Nově mohou klienti pro přihlášení a podepisování dokumentů ve Virtuální pobočce používat nejen čipovou kartu nebo aplikaci I.CA RemoteSign, ale i mobilní aplikaci Smart klíč

Dokumenty mohou podepisovat osoby v roli statutárního orgánu, případně můžete pro vybrané oblasti a úkony zmocnit konkrétní zaměstnance.

Jak získat Virtuální pobočku?

Službu Virtuální pobočka si sjednáte na pobočce ČSOB, kde s vámi nastaví oprávněné osoby. Pro přihlašování a podepisování dokumentů budete potřebovat aktivovanou aplikaci Smart klíč anebo certifikát I.CA. 

Další nastavení včetně online správy uživatelů a jejich oprávnění již můžete měnit přes Virtuální pobočku. A jak Virtuální pobočku začít používat? Je to velmi snadné a intuitivní, kdybyste si ale s něčím nevěděli rady, podívejte se na návody na stránkách ČSOB

Tip Jste OSVČ, podnikatel, firma, příspěvková organizace či úřad s obratem v bezhotovostních transakcích do 50 tis Kč? Požádejte o platební terminál nebo platební bránu na půl roku zdarma a přijímejte platby kartou. Stačí, když jste posledních 12 měsíců neakceptovali platby kartou a splňujete všeobecné podmínky pro využívání služby akceptace plateb kartou.

Zpět