Návod: Co je potřeba vyřídit při nástupu nového zaměstnance?

Nový zaměstnanec přináší do vaší firmy novou krev a čerstvé podněty, ale musíte mu věnovat dostatek času. Nemluvíme pouze o zaučení a povinných školeních. Nástup do práce znamená pro zaměstnavatele zvýšenou administrativní zátěž. Víte, jaké povinnosti se s náborem nových zaměstnanců pojí?

Díky našemu návodu, který si můžete zdarma stáhnout, na nic nezapomenete. Přehledně sepsané povinnosti si můžete průběžně odškrtávat. V návodu se také dozvíte, jaké informace a nezbytné údaje musíte od zaměstnance při nástupu do nové práce získat. Nábor zaměstnanců tak pro vás bude mnohem snazší, i když nemáte s danou problematikou žádné zkušenosti.  

Nezapomeňte, že dle nařízení EU o ochraně osobních údajů (známé jako GDPR) nemůžete od zaměstnanců poptávat tzv. citlivé údaje. Omezte se proto pouze na ty informace, které skutečně potřebujete s ohledem na sepsání pracovní smlouvy a další administrativní a ohlašovací povinnosti. 

Co je potřeba vyřídit při nástupu nového zaměstnance