Teplo, které léčí. Kateřina mění ženské zdraví díky inovativnímu bodyčku
Zakladatelka značky Body Moody, Kateřina Rydlová, se stala jednou z vítězek prvního ročníku Visa She’s Next. Její projekt propojuje design, technologie a ženské zdraví. Díky hřejivému bodyčku pomáhá ženám ulevit od menstruačních bolestí a u prevence zánětů. S podporou mentoringového programu od Visa, ČSOB a Ženského byznysu teď míří i za hranice Česka a vzdělává se v problematice expanze na nové trhy.

Kateřinu k vytvoření hřejivého bodyčka inspirovaly vlastní zdravotní problémy, zejména časté záněty močového měchýře a menstruační bolesti. Hledala způsob, jak ženám nabídnout účinnou a pohodlnou alternativu k farmaceutickým prostředkům. Výsledkem je elegantní bodyčko s tenkými hřejivými panely, které lze diskrétně ovládat pomocí mobilní aplikace.
„Teplo má pro tělo obrovský přínos – pomáhá nejen při bolestech, ale i proti stresu nebo při regeneraci. Věřím, že každá žena si zaslouží úlevu, která bude zároveň komfortní a hezká,“ vysvětluje Kateřina.

Mentoring jako odrazový můstek k expanzi
Výhra v projektu Visa She’s Next přinesla Kateřině nejen zasloužené uznání, ale i přístup k mentoringovému programu na míru. Jeho hlavním cílem je pomoci značce Body Moody při expanzi na zahraniční trhy. Mentorka Eva Kuttichová Kateřině ukazuje vlastní zkušenost s rozšířením své značky do zahraničí.
„Mentoring mi pomůže ujasnit si, kde máme jako značka největší šanci uspět, jak oslovit nové zákazníky a jak přitom zůstat věrná své filozofii. Potřebuji zjistit, jakou platformu pro to budu potřebovat, jaké trhy jsou pro nás vlastně nejjednodušší, když sklad máme v Česku,“ popisuje Kateřina a doplňuje: „Zároveň je pro mě důležité dostat nezkreslený pohled, který mám nyní ovlivněný tím, že žiji v Norsku a přirozeně mě to tedy táhne k rozšíření byznysu sem.“
Zatímco v České republice si totiž značka vystačila s vlastním e-shopem, v zahraničí se nabízí celá škála možností – od zavedení lokálních jazykových verzí stránek, přes zapojení do mezinárodních marketplace platforem, účasti na zahraničních veletrzích, až po vytvoření partnerských sítí nebo oslovení místních komunit. Mentoring pomůže Kateřině zorientovat se v různých možnostech a zvolit strategii, která bude odpovídat jak charakteru produktu, tak logistickým možnostem malého týmu.
„Mentoring s Evou je pro mě zatím hlavně o praktických věcech – probíraly jsme základy, jako je vstup na trh, cenotvorba nebo fungování e-shopu. Oceňuji, že sdílí konkrétní zkušenosti z vlastní firmy, s věcností a nadhledem. V dalších týdnech bychom chtěly jít víc do hloubky – třeba se podívat na jejich práci s ambasadory v zahraničí nebo rozpočty na reklamu,“ shrnuje Kateřina Rydlová své zkušenosti z projektu Visa She’s Next.
Na její příběh i inovativní produkt se můžete podívat na www.bodymoody.com.